HTML

Állásfoglalás

"Ahhoz van tehetséged, amivel a megélhetésedet megszerzed, mindegy, hogy mivel." Ernest Hemingway

Friss topikok

Linkblog

15. nap - menni vagy nem menni

2009.08.18. 20:15 hummingbird

Tegnap egyéb elfoglaltságaim miatt nem foglalkoztam sem álláskereséssel, sem a bloggal. Ma azonban újult erővel fogtam hozzá, elküldtem néhány önéletrajzot, tájékozódtam, olvasgattam.

Az egyik hirdetésnél volt egy olyan érzésem, hogy innen bizony keresni fognak - már a hirdetésből kiderült, hogy borzasztóan sürgős nekik; a benne szereplő elvárásoknak pedig maradéktalanul megfeleltem.

Meg sem lepődtem, amikor pár órán belül megcsörrent a telefonom és közölte egy hölgy, hogy az önéletrajzom alapján megfelelek nekik. A sarkalatos kérdés azonban a fizetés, ami rögtön szóba került. Nem szoktam ugyanis fizetési igényt feltüntetni, hacsak nem kérik külön a hirdetésben. Itt sem tettem, de telefonban rákérdeztek. Mindjárt visszakérdeztem, hogy bruttóban vagy nettóban - hiszen a válasz már önmagában jelzi, hogy szándékoznak-e bejelenteni rendesen vagy sem. Nos, nem szándékoznak, ez kiderült, és az is, hogy még a nettó bér is alatta van az általam elvártnak. Mindezek ellenére nem utasítottam el élből, kedélyesen elcsevegtem a hölggyel - mint kiderült, az ő helyére keresnek valakit és azért ő intézi az munkaerőfelvétellel kapcsolatos teendőket, mert ő az egyetlen a cégnél, aki beszél magyarul. Nem is nagyon kertelt, meglehetősen őszintén válaszolt a kérdéseimre. A munkakör nem egy durranás, általános irodai feladatok, sok újdonság nem volt az elmondottakban. Közel is lenne, nem túl gyakori a túlórázás sem (ha van, azt is le lehet csúsztatni). Napi szintű angol nyelvhasználatot igényel, ami számomra nagy előny, mert valóban frissíteni kell a nyelvtudásomat.

Nem tudom, mit tegyek... a fizetés egyáltalán nem vonzó, ráadásul nem is várható, hogy emelkedik, de a semminél több (pár hónapig pedig még GYES-t is kaphatok mellé). Nem jelentenek be teljes összeggel, ez sem túl szimpatikus - bár nem minimálbéres bejelentés, ez kiderült. Ami vonz benne, az lényegében annyi, hogy egyáltalán valamiféle munka. :) Meg hogy közel van.

Persze elvállalhatnám úgy, hogy majd keresek közben mást, és ha találok jobbat, otthagyom, de az elmúlt napokban tapasztalhattam, hogy már maga az álláskeresés is szinte főállású tevékenység, naponta több órát vesz igénybe, ráadásul az interjúra járást sem lehet munka mellett könnyen megoldani.

Mindenesetre van még gondolkodási időm. Holnap megyek a már egyeztetett interjúra. Utána visszajelzek a hölgynek, hogy érdekel-e továbbra is ez a másik állás, mert ha igen, akkor mehetek ide is. Persze ez is még csak egy interjú, amivel nem veszítek semmit - maximum a benzinköltséget. Annyi meg belefér...

Megpályázott állások száma: 78

Elutasítás: 7

Megkörnyékezett (jó kapcsolatokkal rendelkező) ismerősök száma: 3

Állásportálokra feltöltött profilok száma: 2

Beszervezési kísérlet: 3

Ajánlat, amelyet elutasítottam: 1

Interjúra hívás: 2

Interjú: 0

Szólj hozzá!

Címkék: interjú álláskeresés fizetés bér álláshirdetés állásvadászat nettó bruttó

A bejegyzés trackback címe:

https://allasfoglalas.blog.hu/api/trackback/id/tr861317288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása