HTML

Állásfoglalás

"Ahhoz van tehetséged, amivel a megélhetésedet megszerzed, mindegy, hogy mivel." Ernest Hemingway

Friss topikok

Linkblog

Vigyázat! Újabb címről támad a Zepter!

2009.08.12. 17:17 hummingbird

Nos, erre az "interjúra" el sem kellett volna mennem... Ez is egy beszervezési kísérlet volt, persze ahogy megláttam, miről van szó, már közöltem is, hogy nem szeretnék bemenni. (Érdekes módon a titkárnő meg sem volt lepve...) Ha nem lett volna amúgy is dolgom a környéken, igencsak dühös lettem volna! Magamra is dühös vagyok, hogy be tudtak rángatni, pedig volt egy sanda gyanúm, hogy erről van szó, de 2 dolog miatt bizakodtam, hogy mégsem:

1. Nem a "szokásos" Váci út 187. volt megadva

2. Közöltek cégnevet, amit állítólag SOHA nem szoktak megadni

Tehát a cím, ahova NEM SZABAD "interjúra" menni: X. Szent László tér 20.!

Fogalmam sincs, hogy lehetne kivédeni ezeket a "beetéseket", elvégre nem kérdezhetek rá mindenkitől, aki interjúra hív, hogy "ugye nem a Zepter?". Ha van valakinek valami jó ötlete, szívesen fogadom!

2 komment

Címkék: állás álláskeresés álláshirdetés állásvadászat beszervezés zepter

A bejegyzés trackback címe:

https://allasfoglalas.blog.hu/api/trackback/id/tr701305463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mxz 2009.08.12. 17:55:38

OFF

nem irtal rola sehol ha jol lattam, hogy a kotelezo regisztracios dolgokat megcsinaltad-e? gondolok itt oneletrajz feltoltesere profession-ra, cvo-ra, monster-re, jobline-ra es tarsaira.

ON

amugy sok sikert, es nagyon sok kitartast kivanok!

hummingbird · http://allasfoglalas.blog.hu/ 2009.08.12. 18:06:27

@mxz: Valóban nem írtam, és nincs is - korábbi álláskereséseim során feltöltöttem, de nem érkezett így megkeresés, mindig úgy találtam munkát, hogy én küldözgettem az önéletrajzomat. Mindenki a bevált módszerekben bízik. :)
A másik ok, hogy minden megpályázott pozícióra egy kicsit más önéletrajzom van, az adott állás szempontjából releváns tapasztalatokat soroltam fel.

Ám ezek csak kifogások, teljesen igazad van amúgy, fel fogom tölteni. :) Minden lehetőséget meg szeretnék ragadni! Köszönöm a hozzászólást!
süti beállítások módosítása